Verslag Week 1 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Zoë Pouwels - WaarBenJij.nu Verslag Week 1 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Zoë Pouwels - WaarBenJij.nu

Verslag Week 1

Door: Zoe Pouwels

Blijf op de hoogte en volg Zoë

15 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Zondag kwamen we in ochtend rond 8 uur aan vanuit Keulen op Manchester. Vanaf hier zijn we met de taxi naar Sheffield gegaan en hebben wie hier tot 4 uur met de koffers rondgelopen tot we naar het gast gezin konden. Die avond hebben we kennis gemaakt en vroeg gaan slapen.

Maandag zijn we naar Hillsborough colege geweest en een intro gehad. We hebben kennis gemaakt met de school en een aantal sport activiteiten gedaan zoals de fitness test en les gehad in massage.

Dinsdag zijn we naar Chesterfield college geweest en kennis gemaakt op deze school. We hebben met 2 klassen lessen meegelopen bij een klas van Chesterfield. Bij de eerste les hebben we weer de fittest afgenomen en basketbal gespeeld. Bij les twee hebben we fitness les gehad met een circuit. Tussendoor hadden we een uurtje pauze en zijn we naar het centrum geweest.

Naar Hillsborough reizen duurt 1 uur en is vaak erg druk in de tram. Naar Chesterfield kost iets minder tijd.

Woensdag hebben we in de ochtend les gehad met poging tot internet op de laptops krijgen. In de middag zijn we naar Sheffield Wednesday geweest voor een rondleiding en hebben we trampoline gesprongen met wat bodypumping.

Donderdag hebben we in de ochtend een speech gehad van wereld kampioen boxer Johnny Nelson. Hierna hebben we weer geprobeerd internet te krijgen. ook hebben we nog gevoetbald.

Vrijdag hebben we in 3 groepen boks les gehad van Junior Witter, een erg bekende bokser. Dit was de enige activiteit van school deze dag en zijn verder bijna allemaal naar Meadowhall geweest, omdat dit zo dichtbij de bokszaal was.

Mijn gastgezin bestaat uit 1 vrouw, Karen Goodwin. Ze heeft 2 honden, een cavia en een hamster. Het huis heeft 3 slaapkamers. Fleur en ik slapen samen op 1 kamer waar 3 bedden staan. Het is een goed schoon huis. De badkamer is ook erg schoon. We krijgen goed te eten in de avond. Het huis heeft een grote tuin met een vijver. Het huis ligt in sothall green en we nemen de bleu tram naar school. Karen is een lieve vrouw en erg gezellig.